Oameni grabiti!

Posted: July 29th, 2009 | Author: | Filed under: La naiba! | Tags: , , , , , , | No Comments »

Azi de dimineata m-am grabit sa-mi fac dus si sa spal dintele; nu de alta, dar era afis pe bloc ca intre ora 8 si 16, azi, se opreste apa calda si, ce naiba, sa fie show pana la capat, si apa rece, pentru reparatii. La 8 fara un sfert m-am dus sa fierb niste oua. Surpriza, apa era deja oprita. Exces de zel, as zice. De dimineata, insa, am zis-o mult mai urat. Alea 15 minute erau vitale pentru a manca micul dejun, a face cafea si – ce ororare – a mai spala o data dintele.

Asa ca la 8 fara 10 eu, in pijamale si cu parul valvoi, coboram sa ma cert cu acei oameni grabiti care au dat ei de robinet prea devreme. Din fericire sau nefericire, nu m-am decis, nu i-am gasit, dar am gasit femeia de serviciu, care a ramas putin perplexa, uitandu-se la nebuna cu parul valvoi si in pijamale care voia sa-l matraseasca pe omul grabit care a dat de robinet cu 15 minute mai devreme.

Concluzii: oamenii sunt mult prea grabiti pentru gusturile mele, deciziile luate pe nebaute cafea sunt nu foarte fericite, am pierdut timp pretios injurand printre dinti, am de lucru in avans pentru cand sunt plecata in concediu, ceea ce ma irita, sunt putin nelinistita si nu stiu de ce, am nevoie de vacanta, am nevoie de vacanta, am nevoie de vacanta.

Am vazut ieri un ghid despre Croatia la Sala Dalles. Cred ca avea 50 de pagini si costa 50 de lei. Zilele urmatoare, ma duc sa iau notite din el.

Mi-e pofta sa ma plimb pe plaja si sa uit de oamenii astia grabiti si ciudati.